SERVIS KÁVOVARŮ PRO FIRMY A DOMÁCNOSTI

SVOZ KÁVOVARŮ ZDARMA PO ČR

PŮJČOVNA KÁVOVARŮ V PRŮBĚHU SERVISU. 

  POSTUP PŘI PŘIJETÍ KÁVOVARU NA SERVIS:

  1. Kontaktování našeho servisu.
  2. Zákazník dorazí s kávovarem na pobočku.      
  3. Zákazníkovi bude vypsán zakázkový list.
  4. Zákazník uhradí při předání kávovaru zálohu ve výši 1000,-Kč v hotovosti.
  5. Kávovar se zařadí do pořadníku.
  6. Jakmile přijde řada na Váš kávovar, technik si stroj přebírá.
  7. Technik provede diagnostiku, kde se zjistí  o jaký problém se jedná.
  8. Technik kontaktuje zákazníka ohledně opravy kávovaru a jeho předběžné ceny. ( Pokud  již není stanovena předem).
  9. Zákazník se musí rozhodnout, jestli souhlasí s finální opravou a její cenou.
  10. Pokud zákazník souhlasí s opravou a její cenou, tak je kávovar opraven do 5ti pracovních dnů od souhlasu zákazníka s opravou (pokud jsou všechny náhradní díly skladem). Záloha se odečítá z celkové ceny opravy.
  11. Zákazník je kontaktován, že je kávovar opraven a může si ho vyzvednout.
  12. Platba pouze v hotovosti nebo předem převodem.

Potřebujeme od Vás vědět

JAKÝ MÁTE KÁVOVAR, ZNAČKU A MODEL. NÍŽE VIDÍTE NÁVOD, KDE A V JAKÉ ČÁSTI KÁVOVARU NAJDETE  TOTO OZNAČENÍ (EAN CODE A TYP KÁVOVARU). TYTO INFORMACE OD VÁS POTŘEBUJEME SDĚLIT NEBO NAPSAT/VYFOTIT. NÁVOD JE PRO KÁVOVARY ZNAČKY DELONGHI.

    Objednejte si naše služby

Jak funguje svoz kávovaru do servisu Hradec Králové

.Jak funguje vyzvednutí kávovaru u Vás?

Vyplníte formulář na naší stránce, kde si následně potvrdíme datum vyzvednutí. Kávovar je třeba dát do krabice a dobře zabalit. Nejlépe do bublinkové folie. V domluvený den Vás kontaktuje kurýr MESSENGER, který kávovar vyzvedne.

Musím něco tisknout a lepit?
Ano. Zašleme Vám objednávku na Váš email. Objednávku vytisknete, v případě Vašeho souhlasu podepíšete a tuto objednávku nám přiložíte do krabice s kávovarem. Tisk štítku a lepení na krabici zajistí kurýr. 

Příjem kávovaru a následující postup.

Technik provede diagnostiku, kde zjistí o jaký problém se jedná.

Technik kontaktuje zákazníka ohledně opravy kávovaru a jeho předběžné ceny. ( Pokud již není stanovena předem).

Zákazník se musí rozhodnout, jestli souhlasí s finální opravou a její cenou.

Pokud zákazník souhlasí s opravou a její cenou, tak je kávovar opraven do 5ti pracovních dnů od souhlasu zákazníka s opravou (pokud jsou všechny náhradní díly skladem).

Zákazník je kontaktován, že je kávovar opraven a může si ho vyzvednout nebo se zašle na adresu.

Kolik budu platit v případě, že po sdělení předběžné ceny servisu odstoupím od smlouvy a nebudu chtít kávovar opravovat?

Zákazník uhradí cestu zpátky ze servisu (přepravné a balné 199,- Kč) a dále uhradí diagnostiku ve výši 1000,-Kč.

Jak probíhá platba?
Převodem na účet předem

Co vše je potřeba udělat, když mi dorazí kávovar ze servisu.
Kávovar je nutno ihned po doručení ze servisu zkontrolovat. Zda kávovar není poškozen přepravou a dále příslušenství, které bylo součástí. Poškození přepravou je třeba hlásit OKAMŽITĚ nejpozději v den doručení.

POZOR: Kávovar může být přepravou zavzdušněný. V tomto případě je nutno vypustit přes napařovací trysku cca. 0,5l vody.

Ceny jsou uvedené s DPH.

GAR.LE. SPOL s.r.o.
Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!